فرهنگی در گفت‌وگو با پانا:

باید به سوالات دانش‌آموزان پاسخ داده شود

فضای مجازی یک ابزار و واقعیتی در جهان کنونی است که طبیعتاً باید مورد توجه قرار بگیرد و از آن بیشترین و بهترین استفاده شود

تهران (پانا) - نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز با اشاره به تاثیرپذیری دانش‌آموزان از معلمان، تاکید کرد که باید سوالات و ابهامات دانش‌آموزان از سوی معلمان پاسخ داده شود.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
باید به سوالات دانش‌آموزان پاسخ داده شود

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با پانا ضمن تاکید به مقابله با جوسازی‌های جریان ضد انقلاب در مدارس، اظهار کرد: «دشمنان ما مدارس، فرهنگیان و دانش‌آموزان را که نسلی قوی هستند مورد توجه قرار داده‌اند و لازم است در این زمینه ما کار بیشتری انجام دهیم. باید رضایت معلمان جلب شود. دانش‌آموز به‌طور مستقیم از معلم خود تاثیر می‌پذیرد و باید سوالات و ابهاماتی که ذهن دانش‌آموزان را به خود مشغول کرده، پاسخ داده شود.»

وی افزود: «گسلی بین نسل‌ها اتفاق افتاده است، مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین برای همگان روشن کردند که هم باید به گام دوم و هم به جهاد تبیین توجه کرد.»

وی تصریح کرد: «این ابهامات را باید رفع کرد و دستگاه‌ها به‌ویژه آموزش و پرورش این مسئولیت را باید به‌درستی انجام دهند.»

این عضو کمیسیون صنایع و معادن به نقش فضای مجازی و اهمیت این فضا برای تأثیرگذاری بر نسل جوان تاکید کرد و گفت: «طبیعی است فضای مجازی یک ابزار است، یک واقعیتی در جهان کنونی است که طبیعتاً باید مورد توجه قرار بگیرد و از آن بیشترین و بهترین استفاده شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار