سقف پاداش پرسپولیسی‌ها مشخص شد

تهران (پانا) - در آستانه بازی پرسپولیس و ملوان انزلی، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه به وعده خود عمل و پاداش بازیکنان را به حساب آن‌ها واریز کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سقف پاداش پرسپولیسی‌ها مشخص شد

پرسپولیس پنج‌شنبه گذشته در چارچوب هفته نهم لیگ برتر کشورمان موفق شد با تک گل یورگن لوکادیا مس رفسنجان را شکست بدهد تا در نهایت با ۱۸ امتیاز و صدرنشینی هفته نهم را به پایان برساند.

در همین خصوص و مطابق تمام بازی‌های این فصل، پاداش پیروزی در این بازی امروز به حساب بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس واریز شد تا سرخپوشان با روحیه‌ای بهتر به استقبال هفته دهم بروند. تا پایان هفته نهم باشگاه پرسپولیس پاداش تمام پیروزی‌ها را به پرسپولیسی‌ها داده و از این جهت به بازیکنان و کادرفنی خود بدهکار نیست.

درویش در جلسه اخیر خود با ۵ بازیکن گفته بود تا قبل از دیدار مقابل ملوان پادش‌های معوقه پرداخت خواهد شد. شاید برای برخی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که پاداش پرسپولیسی‌ها برای پیروزی در لیگ برتر چقدر است؟

بنابرشنیده‌ها شاگردان یحیی گل محمدی برای هر برد خود در لیگ برتر، مبلغ ۱۵ میلیون تومان پاداش دریافت می کنند و ظاهرا این رقم در پیروزی‌های داخل و خارج از خانه یکسان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار