مدیرکل آموزش و پرورش البرز به‌مناسبت هفته ناجا:

خدمات پلیس رویکرد فرهنگی و آموزشی دارد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به‌مناسبت هفته ناجا گفت خدمات پلیس رویکرد فرهنگی و آموزشی در جامعه دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمات پلیس رویکرد فرهنگی و آموزشی دارد

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان البرز که به مناسبت هفته ناجا انجام شد، افزود: در آموزش و پرورش استان تلاش ها بر این است که تعامل با پلیس گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای ایجاد و حفظ امیت در جامعه زحمت فروانی می کشد که خانواده آموزش وپرورش قدردان همت والای این نیروی خدوم است.

حجرگشت بیان کرد: تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی از جمله در خصوص فرهنگ سازی را می توان در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی در جامعه با وجود اینکه کار بسیار سختی بود و یا سایر آموزش هایی که در آگاه سازی دانش آموزان در مسائل اجتماعی ارائه می دهند، دید.

وی تصریح کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان که از زمان شیوع کرونا بیشتر شده است به همکاری آموزشی این نیرو در مدارس استان نیاز داریم.

در ادامه سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز نیزگفت: با وجود همه دسیسه ها، امنیت در ایران اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری، مثال زدنی است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی آماده ارئه خدمات به همه مردم از جمله دانش آموزان و دانشجویان است تا در امنیت زندگی کنند، چرا که موج سواری دشمنان هم اکنون روی این دو گروه مهم در جامعه است.

سرداد محمدیان ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ آموزش و پرورش و نیروی انتظامی نقش موثری در ترویج فرهنگ، پیام های آموزشی، مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و سایر مسائل در بین افراد جامعه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس در ناآرامی‌های اخیر شبانه روز در صحنه بود اما نیروهایش خم به ابرو نیاوردند به گونه ای که نیروهای آسیب دیده با مجروحیت بالا باز هم به صحنه آمدند تا از امنیت جامعه دفاع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار