در نشست‌ مدیران مدارس و بسیجیان منطقه ۹ مطرح شد:

تربیت نسلی آگاه و انقلابی و پیشبرد اهداف عالیه آموزشی در جامعه

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 با استناد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت شش‌گانه تربیتی به‌منزله نقشه راه در تحقق اهداف کلان آموزش و پرورش کشور بر تربیت نسلی آگاه و انقلابی و پیشبرد اهداف عالیه آموزشی در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نسلی آگاه و انقلابی و پیشبرد اهداف عالیه آموزشی در جامعه

با هدف پیشبرد اهداف تربیتی در مدارس، با حضور رضا رحیم پور؛ مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه ۹ و محسن قدیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) نشست صمیمی مدیران مدارس و بسیجیان منطقه ۹ برگزار شد.

بنابراین گزارش رضا رحیم پور در سخنانی گفت: آنچه لازمه امروز جامعه است بحث تربیت نسلی آگاه و انقلابی برای تعالی اندیشه های دینی و پیشبرد اهداف عالیه آموزشی در جامعه است.

وی با استناد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت شش گانه تربیتی به منزله نقشه راه در تحقق اهداف کلان آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات صورت گرفته در بخش های مختلف این سند مبنی بر لزوم همکاری نهاد آموزش و پرورش و به خصوص مدرسه با سایر نهادها و ارگان‌های فعال در زمینه های فرهنگی از جمله بسیج مستضعفین، به ابعاد مختلف نقش های بسیج در پیشبرد اهداف تربیتی و تحقق اهداف کلان سند تحول اشاره کرد.

رحیم پور با تقدیر از همکاری‌های سازنده نیروی مقاومت بسیج با آموزش پرورش، اذعان کرد: همراهی بسیج و آموزش و پرورش باعث جلوگیری از آسیب‌‌های اجتماعی در جوانان و نوجوانان می‌شود و بستری برای افزایش بینش و آگاهی دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه در پایان با قدردانی از تعامل خوب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) با آموزش و پرورش عنوان کرد: حمایت، همکاری و مشارکت خوب سپاه و بسیج با آموزش و پرورش در همه برنامه ها نشان بیانگر تعامل و ژرف اندیشی فرمانده جوان این ناحیه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار