آغاز طرح عملیاتی «نور چشم» ویژه دانش‌آموزان در سراسر استان کرمان

کرمان (پانا) - با حضور امام جمعه کرمان، طرح عملیاتی «نور چشم» در راستای عملیاتی‌کردن برنامه‌ها و مجموعه فعالیت‌های حوزه اقامه نماز معاونت پرورشی و فرهنگی، در حسینیه ثارالله کرمان همزمان با سراسر استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح عملیاتی «نور چشم» ویژه دانش‌آموزان در سراسر استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان،امام جمعه کرمان در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: افرادی که نسبت به نماز اول وقت حساسیت دارند و دست دیگران را می گیرند و دوست خوب برمی گزینند، از جایگاه خاصی برخوردارند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: فردی که با نماز اول وقت با خدا ارتباط برقرار می کند، معمولا فردی است که به انسان های هم نوع هم کمک می کند، فرزندی مودب، با اخلاق، منظم و مومن است و وقتی قدم می زند بالاترین لذت برای پدر و مادر است.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: وظیفه شما درس خواندن است، درس را باید با آداب آن خواند، یکی از آداب درس خواندن این است که تمام حواس شما به خواندن باشد، باید به گونه‌ای درس بخوانید که مثل معلم آن را بتوانید تدریس کنید، اگر می خواهید درس بخوانید باید درس فردا را شب قبل مرور کنید، وقتی معلم درس می دهد با تمرکز گوش دهید.

وی ضمن تشویق دانش آموزان به رعایت احترام پدر و مادر و معلمان گفت: درس را شب بعد مطالعه کنید، درس های خوانده شده را مرور کنید، برای هم توضیح دهید، درس را با دقت بخوانید که بتوانید آن را تدریس کنید.

بر پایه این گزارش، طرح عملیاتی نور چشم در راستای عملیاتی کردن برنامه‌ها و مجموعه فعالیت‌های حوزه اقامه نماز معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان کرمانی در حسینیه ثارالله کرمان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار