معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های حافظان امنیت است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان بیان کرد امنیت و آرامش امروز جامعه به واسطه حضور سبزپوشان نیروی انتظامی است.

کد مطلب: ۱۳۱۴۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های حافظان امنیت است

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به همراه حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی، کارشناسان و دانش آموز خبرنگاران پانا با حضور در کلانتری۱۸ زاهدان از زحمات و تلاش های نیروهای جان برکف نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار حسن بروشکی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از زحمات این عزیزان در ایجاد امنیت تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش امنیت در پیشرفت و آبادانی هر منطقه تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و آبادانی هر منطقه وجود امنیت پایدار است و نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار برقراری امنیت می تواند در استان نقش بسزایی ایفا کند.

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی، امنیت و آرامش جامعه امروز را مرهون از خودگذشتگی و ایثار نیروهای انتظامی دانست و افزود: آحاد جامعه قدردان زحمات این عزیزان بوده و هستند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت دشمن شناسی افزود: دانش آموزان ما باید دو مقوله مهم بصیرت افزایی و جهاد تبیین که از اساسی ترین ارکان دشمن شناسی است را مدنظر قرار دهند.

در پایان این دیدار دانش آموزخبرنگاران با اهدای گل از زحمات پرسنل انتظامی کلانتری تجلیل کردند.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا حسینی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار