رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران:

ساختار سازمان ورزش در مناطق اصلاح شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حضور در بین مدیران ورزشی مناطق شهرداری به بررسی چالش‌های پیش روی این حوزه پرداخت.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ساختار سازمان ورزش در مناطق اصلاح شود

نرگس معدنی پور با حضور در منطقه 8 شهرداری تهران با رئیس سازمان ورزش شهرداری و مدیران ورزش مناطق 22 گانه تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که به منظور هم اندیشی و آسیب شناسی فعالیت های ورزشی در شهر تهران برگزار شد مدیران ورزش مناطق مختلف شهر تهران به بیان مطالبات این حوزه پرداختند.

در ادامه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران پیشگیری از آسیب های اجتماعی را یکی از مهمترین رویکردهای حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر دانست و گفت: رویکرد مدیریت شهری باید پیشگیری از آسیب های اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: اساسا وظیفه حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهردای پیشگیری است اما نمی توان آسیب دیدگان را فراموش کرد. تمامی فعالیت ها و برنامه های زیرمجموعه های حوزه فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در پیشگیری و کاهش آسیب ها دارند که یکی از مهمترین آنها، اقدامات ورزشی است.

معدنی پور گفت: اگر ما هر میزان بودجه برای برنامه ریزی در حوزه پیشگیری انجام دهیم و نگذاریم جامعه دچار اسیب شود یقینا دیگر نیازی به صرف هزینه های چند برابری برای اصلاح افراد آسیب دیده نخواهد بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بر ضرورت اصلاح ساختار و چارت سازمانی سازمان ورزش در سطح ستاد و مناطق تاکید کرد و بیان داشت: حتما ساختار حوزه ورزش باید درست شود. مدیران ورزش بانوان و آقایان در سطح مناطق باید پست سازمانی خود را داشته باشند لذا تاکید ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بر آن است که شهرداری باید ساختار سازمان ورزش را اصلاح کند و چارت مصوب آن را به مرحله اجرا درآورد.

پس از این جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه هشت و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از مجموعه خانه ورزشی شهر و مجموعه ورزشی فدک بازدید به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار