پیام مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت شهادت امام حسن عسگری

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (علیه السلام) و آغاز امامت امام زمان (عج) یادداشتی را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت شهادت امام حسن عسگری

متن پیام اکبر رحمتی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
ای مقتدای نیکی ها و خوبی ها ! ای روح همیشه سبز تقوا و عبودیت ! ای امام عسگری( علیه السلام ) ! این خاک خشک و عطشناک میزبان خوبی برای روح عرش نشین تو نبود و میله های سرد زندان و زنجیرهای دست و پایت نیز تاب دیدن این همه بی رحمی را نداشت. مناجات های نیمه شب و سجده های طولانی ات، شب های ظلمانی زندان را با سحر پیوند می زد و هر دل افسرده ای را به نسیم بهشتی مژده می داد. دنیا دست طمع از دامان مقدس تو کوتاه کرده بود. اکنون این تو هستی که از دامان خاک به افلاک پر کشیدی و پس از آن؛ فرزندت حضرت مهدی به امر خدا سکان دار امت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) شد.

آری در شبی که مهتاب از آسمان آن رخت بر بست ماهی دیگر منور شد. ستاره ها بر آستانش چهره ساییدند و کوچه ها آمدنش را شادباش گفتند و زمین از رنجوری بیرون آمد. آن شب مهدی فاطمه (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تاج پادشاهی جهان را بر سر نهاد و شب ولایت او شب خوشبختی زمین شد. روزهای تقویم تکان خوردند و جمعه ها جان گرفتند . با ولایتش بنیانهای سست فرو ریخت و جان انتظار قیامش را آغاز کرد.

نام مهدی، تبلور نام جمله انبیاست. ولایت او میراث رنج پیامبران است . مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ابراهیم وار، آتش انتظار را گلستان کرد و سکان هدایت بشر را از دست نوح گرفت تا کشتی طوفان زده بشر را به ساحل امن آرامش برساند. ای ذخیره حجت های خدا بر روی زمین ! ردای خلافت خدا را بر دوش می اندازی و جهانی در مقابل شکوهت رخ بر زمین می ساید. امروز خدا سرنوشت زمین را به تو می سپارد و خاکیان به وجودت پیش افلاکیان مباهات می کنند.

ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری(علیه السلام)؛ خجسته سالروز آغاز ولایت قطب عالم امکان، حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) را به همگان به ویژه پیروان و منتظران حضرتش تبریک عرض می نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار