مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

هلال‌احمر زنجان برای بیماران نیازمند تسهیلات پرداخت می‌کند

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت هلال‌احمر در سطح استان برای بیماران خاص، صعب‌العلاج و نیازمند به دارو و درمان، تسهیلات پرداخت می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هلال‌احمر زنجان برای بیماران نیازمند تسهیلات پرداخت می‌کند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، سیدقاسم موسوی با بیان این مطلب افزود: با توجه به رسالت و ماموریت‌های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثربخشی خدمات حمایتی به بیماران، تسهیلات بانکی به منظور رفع بخشی از مشکلات این هموطنان پرداخت می‌شود.

وی یادآوری کرد: بیماران نیازمند برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود تحویل دهند.

موسوی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اظهار کرد: بیماران نیازمند باید پیش‌فاکتور یا فاکتور دارو که دارای مُهر با صورتحساب بیمارستان مبنی بر هزینه‌های درمانی مورد نیاز پرداختی از سوی متقاضی است را به همراه خلاصه پرونده بیمارستانی ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سقف تسهیلات بانکی به مبلغ 500 میلیون ریال و بازپرداخت 5 ساله برای این تسهلات تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل مدارک مورد نیاز از هر خانواده فقط یک نفر می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود.

موسوی ابراز کرد: داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان افتخاری هلال احمر این استان و همچنین خانواده‌های آن‌ها که نیازمند هزینه‌های دارویی و درمانی هستند در اولویت این طرح قرار دارند.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده بیماران نیازمند، جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان این هموطنان را جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار