با توزیع ۶ هزار بسته معیشتی صورت گرفت

اجرای سومین مرحله پویش «همکلاسی مهربان» در قم

قم(پانا)- سومین مرحله پویش همکلاسی مهربان، در راستای کمک به دانش‌آموزان کم برخوردار، امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان قم اجرا شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سومین مرحله پویش «همکلاسی مهربان» در قم

سومین مرحله پویش همکلاسی مهربان و رزمایش کمک های مومنانه، همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای کمک به دانش آموزان کم برخوردار، امروز طی مراسمی در اداره کل آموزش و پرورش استان قم اجرا شد.
علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم، با تاکید بر ضرورت شناخت دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار، اظهار کرد: دانش آموزانی را که توانایی پرداخت بیمه و خرید کتاب و لوازم تحریر و ..... نداشته باشند، از حضور در کلاس محروم نخواهند شد.
وی افزود: بدون شک مدیران و معلمان استان در صورت شناسایی دانش آموزان نیازمند، از بخشی از حقوق خود در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و برگرداندن آنان به کلاس درس، می گذرند.
رحیمی تاکید کرد: مصداق بسیاری ازمدیران و معلمان در استان قم هستند که دانش آموزان و خانواده های نیازمند و ایتام بسیاری را تحت پوشش قرار می دهند.
در ادامه سرهنگ علی اکبر شفیعی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قم عنوان کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیاز برخی از دانش آموزان و خانواده هایشان که در ایام کرونا آسیب دیدند، یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک های مومنانه مورد توجه قرار گرفت تهیه لوازم و تحریر برای دانش آموزان بود که بحمدالله این اقدام خداپسندانه در سال های گذشته انجام و از تیرماه سال جاری نیز مجددا آغاز شده است.
شایان ذکر است: قریب به 6000 بسته شامل لوازم تحریر، کیف و وسایل کمک آموزشی بالغ بر بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان با همکاری بسیج دانش آموزی، اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش قم، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیرین محترم تهیه و در حال توزیع بین دانش آموزان نیازمند استان قم است.

ضمنا هر بسته معیشتی به نام یکی از شهدای استان قم به دست دانش آموزان نیازمند می رسد.

خبرنگار: علیرضا رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار