معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

جشن عاطفه‌ها زیباترین صحنه تقسیم عشق و محبت است

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد در مراسم جشن عاطفه‌ها آموزشگاه آسیه ۱ و ۲ عنوان کرد جشن عاطفه‌ها زیباترین صحنه تجلی عشق و محبت مردم نیکوکار است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها زیباترین صحنه تقسیم عشق و محبت است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مراسم جشن عاطفه‌ها آموزشگاه دخترانه آسیه ۱ و ۲، هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را کمک به همنوعان دانست و گفت: جشن عاطفه‌ها هر ساله در جهت کمک به همنوعان و نیازمندان در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها بهانه‌ای برای ایجاد حس نوع‌دوستی و نیکوکاری در دانش‌آموزان است و آنها این حس خوب بخشش و نیکوکاری را تا آینده نیز با خود به همراه خواهند داشت.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد با بیان اینکه لازم است که همگی افراد به ویژه دانش‌آموزان دست یاری به همنوعان خود داشته باشند، تصریح کرد: در جشن عاطفه‌ها می‌آموزیم که با شادی را با یکدیگر تقسیم کنیم و به مرور فقر و درماندگی را از چهره همه محرومان به ویژه قشر دانش‌آموز پاک کنیم تا همه آنها بتوانند با امکانات کافی به تحصیل خود ادامه دهند.

وی تأکید کرد: نوع‌دوستی و حمایت از دیگران از دیدگاه آیین الهی و جهانی اسلام امری ذاتی و فطری به شمار می‌رود و نمونه بارز آن حضرت محمد(ص) هستند که الگوی بسیار مهمی در این زمینه برای ماست.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار