مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

توزیع 9 هزار بسته لوازم تحصیلی در سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان نیازمند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد 9 هزار بسته لوازم تحصیلی در سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 9 هزار بسته لوازم تحصیلی در سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان نیازمند

پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «با هم مشق مهربانی بنویسیم» امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان زنجان نیز برگزار شد که مدرسه منتخب در شهر زنجان، دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه 2 زنجان بود.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها یکی از برنامه‌های زیبا، لطیف و بسیار تاثیرگذار بر دانش‌آموزان و جامعه است.

وی با اشاره به تحصیل در فضای مجازی به دلیل شرایط کرونایی طی 2 سال گذشته اظهار کرد: همه مردم و خیرین در شرایط خاص حاکمیتی برای آموزش و تربیت در دوران کرونا سنگ تمام گذاشتند تا تمام دانش‌آموزان بتوانند از آموزش و تربیت بهره‌مند شوند و جشن امروز هم به معنای شریک کردن دیگران در شادی خودمان است.

اسماعیلی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا فرمان رزمایش مواسات و همدلی را صادر کردند، خاطرنشان کرد: در آن شرایط مشاهده شد که امت همیشه در صحنه با تمام وجودشان سعی کردند و آنچه در توان و بضاعت داشتند را با تامین گوشی هوشمند و تبلت در طبق اخلاص گذاشته و به آن بخشی از جامعه که از امکانات کافی بهره‌مند نبودند، ارائه کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: چندین برابر آنچه که گوشی و تبلت توسط آموزش و پرورش و کمیته امداد به‌صورت رسمی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده شده بود توسط مردم و خیرین و بدون اطلاع هیچ دستگاهی تهیه و در بین تعداد متنابهی از دانش‌آموزان توزیع شد و در جایی هم ثبت نشد و فقط خداوند این اَعمال نیک را ثبت کرده است.

وی اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از 6 هزار بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان توزیع شده و علاوه بر آن 1401 بسته نیز توسط موسسه ترنم مهر باران زنجان و 1500 بسته نیز در قالب سومین مرحله پویش همکلاسی مهربان توزیع شده ضمن اینکه علاوه بر این‌ها بسته‌های تحصیلی و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت توسط خیرین و انجمن اولیا و مربیان در آستانه سال تحصیلی جدید در شهرستان‌ها توزیع شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه توزیع چنین بسته‌ها و حمایت از نیازمندان در طول سال تحصیلی نیز ادامه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: باخبر شدن و درک حال دوست و همسایه و همنوعان در آیات و روایات نیز آمده و جزء اَعمال نیک محسوب می‌شود.

خبرنگار: بهنام آقاجانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار