در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس عنوان شد:

تقارن بهار علم و ایثار، نشانه‌ای از ادامه راه شهدا در مسیر جهاد علمی است

تهران (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران تقارن بهار علم و ایثار را نشانه‌‌ای از ادامه راه شهدا در مسیر جهاد علمی و استقلال سیاسی، فرهنگی و علمی دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تقارن بهار علم و ایثار، نشانه‌ای از ادامه راه شهدا در مسیر جهاد علمی است

محمد خزایی، سرپرست سازمان دانش آموزی شهر تهران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با اول مهر ماه و بازگشایی مدارس، فرصت ارزنده‌ای است که مسیر و راه شهدا را بیش از هر زمان دیگری برای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم تبیین کرد.

وی در ادامه گفت: تقارن بازگشایی مدارس با هفته بزرگداشت دفاع مقدس یاد و خاطره هزاران غنچه نشکفته را در ذهن هایمان تداعی می کند که در همین کلاس ها درس عزّت، شهامت، شجاعت و ولایت مداری آموختند و برای دفاع از دین و میهن اسلامی، عزیزترین سرمایه و جان خود را فدا کردند.

سرپرست سازمان دانش آموزی شهر تهران در ادامه به برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها نیز اشاره و عنوان کرد: هر ساله در آستانه شروع مدارس برای کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت، جشن عاطفه‌ها توسط کمیته امداد امام‌خمینی (ره) برگزار می‌شود که مردم نیز در این امر خیر، همراهی می کنند تا دانش‌ آموزانی که بضاعت مالی ندارند ترک تحصیل نکنند.

وی از اهداف برگزاری این پویش ملی گفت: پویش ملی شور عاطفه ها، در راستای کمک به تحصیل علم‌ آموزی نوجوانان و جوانان، فرهنگ‌ سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم کشور در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان، تامین نیازهای دانش‌ آموزان جهت ورود به سال تحصیلی با مشارکت آحاد مردم و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل جوانان نیازمند را دنبال می‌کند.

خزایی در پایان گفت: امیدواریم که در این بهار علم، ایثار و نیکوکاری، ضمن تبیین دستاوردهای بزرگ و حماسی و دفاع شجاعانه ملت برای نسل جوان، با قدم گذاشتن در مسیر شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار