معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

طرح تابستانه جبران و تثبیت یادگیری مدارس ابتدایی، آن‌ها را به خودباوری بیشتر رساند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی در قالب طرح جبران و تثبیت یادگیری در ماه‌های تیر و مرداد 1401 گفت این طرح در مدارس ابتدایی، توانست این گروه از دانش‌آموزان را به‌سمت خودباوری بیشتر هدایت کند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح تابستانه جبران و تثبیت یادگیری مدارس ابتدایی، آن‌ها را به خودباوری بیشتر رساند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری، معاون آموزش ابتدایی اظهار کرد: در طی تابستان زمان داشتیم تا توان یادگیری دانش‌آموزانی را که امکان کمتری برای یادگیری داشته‌اند، ارتقا دهیم و فعالیت مدارس تابستانه، توانست این گروه از دانش‌آموزان را به خودباوری بیشتر هدایت کند.

وی ضمن اشاره به هدف اصلی فعالیت مدارس تابستانه گفت: یکی از اهداف این طرح، فراهم کردن محیط مثبت و انگیزه بخش برای یادگیری دانش‌آموزان بود و از تمامی عزیزانی که در اجرای بهینه طرح با آموزش ابتدایی تا اتمام طرح دوماهه جبران و تثبیت یادگیری همکاری کردند سپاسگزاریم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: طرح مدرسه تابستانه در مقطع ابتدایی با هدف حمایت از دانش‌آموزان لازم التوجه، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش‌آموزان دچار افت تحصیلی، طراحی شده و موجب کاهش افت تحصیلی و تکرار پایه شد. مخاطبان این طرح تمامی کودکان نیازمند به تعلیم شناسایی و جذب شده در سال تحصیلی جاری هستند که در سال‌های قبل بازمانده از تحصیل بودند و این طرح در 21 منطقه و در 259 پایگاه ابتدایی اجرا شد و 48هزار و 836 دانش‌آموز توسط 2 هزار و 569 آموزگار در این طرح آموزش دیدند.

گفتنی است، این طرح برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی، دروس فارسی و ریاضی و برای دانش‌آموزان دوره دوم، دروس فارسی، ریاضی و علوم ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار