عضو هیات رئیسه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی:

آنچه که پشتوانه علم است، تربیت، تزکیه نفس و تعالی روح انسان است

تهران (پانا)- در مراسم بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی بیان شد؛ آنچه که پشتوانه علم است، تربیت و تزکیه نفس و تعالی روح انسان است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آنچه که پشتوانه علم است، تربیت، تزکیه نفس و تعالی روح انسان است

به‌ مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، قاسم احمدی لاشکی؛ معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، محمد رشیدی؛ عضو هیئت رئیسه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، زهرا قاسمی؛ همسر شهید پور جعفری، سیدرضا میرزاده؛ مدیرکل آموزش و پرورش منطقه ٣، محسن قربانی؛ معاون پشتیبانی منطقه، حمید علی اکبری؛ معاون متوسطه، علیرضا نظری؛ معاون پرورشی و تربیتی، کیانوش نظری؛ پلیس پیشگیری و رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی، بیرانوند؛ پلیس پیشگیری، از دبیرستان ایمان؛ دوره اول دخترانه منطقه بازدید کرده و زنگ آغاز سال تحصیلی را به دست همسر شهید نواختند.

محمد رشیدی؛ عضو هیات رئیسه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید تربیت در اولویت قرار بگیرد، گفت: دانش آموزان عزیز، شما به مدرسه نیامده‌اید تا تنها چند عدد و رقم را حفظ کنید. علم های بسیاری وجود دارد. ولیآنچه که پشتوانه علم است، تربیت و تزکیه نفس و تعالی روح انسان است . اگر انسان های موفقی شدید فقط به آموخته های شما نیست، به شخصیت شما بستگی دارد.

محمد رشیدی در پایان همچنین با اشاره به نقش زنان در تربیت نسل بعد و اهمیت تربیت درست دختران گفت: دختران و زنان محور تربیت جهان هستند و همه چیز از آنان شکل می‌گیرد. مبانی تربیت شما در این سن شکل می‌گیرد و برای آینده، که خود تربیت کننده نسل بعد هستید آماده می‌شوید. از همین امروز و در همین سن و سال شخصیت و تربیت خود را جدی بگیرید. بدانید که امید است تا ایران به دست شما آباد شود.

خبرنگار دانش آموز: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار