کاهش دمای هوا در نوار شمالی

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور برای 5 استان کشور بارش باران پیش‌بینی کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش دمای هوا در نوار شمالی

بر این اساس، در روز شنبه (۲ مهرماه) با نفوذ جریانات خنک شمالی، در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روز یکشنبه (۳ مهرماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی نیز بارش رخ خواهد داد و شدت بارش در روز یکشنبه در استان‌های گیلان و مازندران است.

روزهای شنبه تا دوشنبه (۲ تا ۴ مهرماه) کاهش دما در نوار شمالی کشور به ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل را خواهیم داشت. دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

روز دوشنبه (۴ مهرماه) بارش با شدت کمتر در استان‌های ساحلی خزر ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تا روز دوشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در جنوب غرب و غرب کشور گرد و خاک و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۵ و ۶ مهرماه) جوی آرام همراه با افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر را خواهیم داشت.

آسمان تهران فردا (۳مهرماه) صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۴ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲ و ۳ مهرماه) اهواز با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار