با حضور قائم‌مقام کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل

تهران (پانا) - در مراسمی با حضور قائم‌مقام کمیته امداد، «علیرضا حسین‌نژاد» به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مصطفی خاکسار، قائم‌مقام کمیته امداد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار با کمیته امداد، گفت: استان اردبیل همواره در مهرورزی و یاری‌رسانی به محرومان جامعه پیش‌قدم بوده که امیدواریم همچنان شاهد کمک‌های چشمگیر مردم به نیازمندان باشیم.

وی توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال پایدار و تامین مسکن مددجویان را دو ماموریت مهم کمیته امداد عنوان کرد و افزود: با همراهی دستگاه‌های اجرایی و مردم نیک‌اندیش استان با کمیته امداد، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه خواهیم بود.

خاکسار با بیان اینکه در کنار اشتغال و مسکن، موضوعات فرهنگی و دیگر نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر نیز دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق عدالت اجتماعی در راس امور کمیته امداد قرار دارد، گفت: اعتمادسازی و مشارکت نیکوکاران در حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت جامعه به تحقق این مهم کمک خواهد کرد.

در پایان این مراسم از تلاش‌های حسین دشتی مدیرکل سابق تقدیر به عمل آمد و «علیرضا حسین‌نژاد» به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان اردبیل معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار