مراسم جشن شکوفه‌ها در آموزش و پرورش منطقه فشافویه

فشافویه (پانا) - مراسم جشن شکوفه‌ها همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش منطقه فشافویه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن شکوفه‌ها در آموزش و پرورش منطقه فشافویه

میثم موسی‌کاظمی، مدیر آموزش و پرورش منطقه فشافویه در این آیین ضمن تبریک بازگشایی مدارس اظهار کرد: بعد از گذشت دو سال با همه فراز و نشیب‌های کرونایی، سال جدید را آغاز می‌کنیم؛ در سال‌های گذشته دانش‌آموزان از برکات آموزش حضوری، اردو‌ها و حضور دوستانشان محروم بودند؛ اما در کنار این محرومیت‌ها کرونا دستاورد‌هایی داشت، اینکه آموزش هیچ وقت تعطیل نمی‌شود حتی در زمان آلودگی هوا و بارش برف دانش‌آموزان می‌توانند در کنار آموزش حضوری از آموزش مجازی استفاده‌ کنند.

وی افزود: بازگشایی مدارس مصادف با هفته دفاع مقدس است، هفته‌ای که یادآور رشادت‌ها و دلیری بزرگ‌مردانی است که جان خود را فدا کردند که ما امروز آرامش و امنیت داشته باشیم. هفته‌ای که نتیجه‌ آن به عنوان سلاح قدرتمند در دستان ما است برای مبارزه با زیاده‌خواهی دشمنان؛ بیشتر شهدای جنگ تحمیلی دانش‌آموزان بودند ازجمله شهید حسین فهمیده و ما اکنون امنیت و آرامش را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

کاظمی به معلمان توصیه کرد: دانش‌آموزان امانت‌هایی است در دست شما و باید تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی درست داسته باشید تا مسیر آینده دانش‌آموزان را بسازید و مسیر پیشرفت را هموار کنید.

در این مراسم داود احمدپور به مناسبت هفته دفاع مقدس، خاطراتی از جنگ تحمیلی را روایتگری و به بخشی از خاطرات و داستان‌های شهید سلیمانی اشاره کرد.

* دانش آموز خبرنگار: نرگس عبداللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار