معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش:

نوآموزان کرمانشاهی از امروز کلاس‌های درس خود را به صورت رسمی آغاز کردند

کرمانشاه (پانا) - زنگ جشن غنچه‌ها برای نوآموزان پیش‌دبستانی با حضور معاونین پرورشی و آموزشی و کارشناسان اداری در کرمانشاه به صدا درآمد و این نوآموزان، کلاس‌های درس خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نوآموزان کرمانشاهی از امروز کلاس‌های درس خود را به صورت رسمی آغاز کردند

زهرا نجار، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، حضور نوگلان عرصه علم و دانش را گرامی داشت و برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

وی هدف از برگزاری جشن غنچه ها را آشنایی نوآموزان با محیط مدرسه آموزگاران و مربیان و عوامل آموزشی برشمرد و افزود: جشن آغازین مدرسه همیشه برای نوآموزان و دانش آموزان روزی خاطره انگیز خواهد بود.

وی ادامه داد: تمهید همه مقدمات برای بازگشایی آرام و تدریجی همه مدارس به صورت حضوری از اول مهر انجام شده است و امیدواریم با همکاری و همدلی همه همکاران شاهد حضور همه آموزگاران، نوآموزان و دانش آموزان عزیز در مدرسه باشیم.

زهرا نجار در حاشیه مراسم جشن غنچه ها با بیان اینکه خوشحالم در شرایط متفاوت امروز با استقبال خانواده ها مواجه شدیم، گفت: امیدوارم با تمهید و مقدمات و با کمک اولیاء سال تحصیلی خوبی را برای این نوآموزان عزیز شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از دو سال حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شده، اگر قرار باشد شادی و نشاط را به جامعه برگردانیم، زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه باید فراهم و سلامت بچه ها را تامین و تضمین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار