کلاس های تمام وقت در دوره ابتدایی را بشدت کاهش داده ایم

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: کلاس های تمام وقت را در دوره ابتدایی به علت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان کاهش داده ایم.

کد مطلب: ۱۳۱۰۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های تمام وقت در دوره ابتدایی را بشدت کاهش داده ایم

کلام اله صفری،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل درگفت وگو با برنامه رادیو ساعتی شبکه سبلان صداوسیمای مرکزاردبیل اظهار کرد: 11800 کلاس درس با حضور 260 هزار نفر دانش آموز در 25 هزار و 50 مدرسه سال تحصیلی جدید را با شعار " عدالت تربیتی و آموزشی با اقدام جهادی و مشارکت عمومی " شروع خواهند کرد.

وی با عنوان اینکه 100 درصد پایه های میانی ثبت نام شده اند، بیان کرد: بیش از 97 درصد پایه های اول، هفتم و دهم نیز ثبت نام شده اند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کتابهای درسی دانش آموزان پس از ثبت نام در سامانه مورد نظر بتدریج در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

صفری تصریح کرد: لباس فرم در مدارس اجباری نیست ولی بخاطر یکدست شدن دانش آموزان و جلوگیری از هزینه اضافی برای خانواده ها، انجمن اولیا و شورای مدرسه خرید لباس فرم را به اولیا ی دانش آموزان پیشنهاد می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به مانور سرویس مدارس با حضور 210 مدیر مدارس در 23 شهریور ماه گفت: کارگروه ماده 18 استان که متشکل از نمایندگان شهرداری، راهنمایی رانندگی و ... می باشد از دو ماه پیش با تشکیل جلسات و تمهید مقدمات سعی کرده اند مشکل سرویس مدارس را به اول مهرماه موکول نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد:کلاس بندی کلاس ها، سازماندهی نیروی انسانی، تجهیز مدارس استان، آماده کردن نمازخانه ها و سرویس مدارس، کارگاه ها، آزمایشگاهها و ... توسط مدیران نواحی و مناطق آموزش وپرورش پیگیری و اقدام شده است.

صفری همچنین به طرح های مینی بوس، مدارس شبانه روزی و روستا مرکزی برای ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار