فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد شهرستان قرچک :

اصلی‌ترین ضرورت مدیران باید حمایت و همدلی با دانش‌آموزان باشد

قرچک(پانا)- فرمانده سپاه قرچک در مراسم اجلاس مدیران مدارس شهرستان قرچک، حضور معلمین و مدیران را یکی از اصلی‌ترین عوامل برای موفقیت دانش‌آموز دانست و به نقش مدیران مدارس در جهت حمایت و همدلی با دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین ضرورت مدیران باید حمایت و همدلی با دانش‌آموزان باشد

سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه شهرستان قرچک در مراسم اجلاس مدیران مدارس شهرستان قرچک، بیان کرد: حضور سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج یکی از اهرم‌هایی است که بار کوچکی از دوش مدیران برمی‌دارد و با وجود طرح‌هایی چون طرح «بهنام محمدی»، شاهد افزایش شور و نشاط دانش آموزان در زنگ‌های تفریح و شروع کلاس درس شده‌ایم .

وی در ادامه افزود: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما هدایت دانش‌آموزان به سمت قرآن و نماز است، اگر هرکس از به اندازه وسع خود در این راه قدم بردارد این نسل بی‌مثال خواهد شد؛مدرسه با وجود دانش‌آموزان مانند ساختمانی است که روح و افکار وی را پرورش می دهد. چه بسا اگر این ساختمان به همت مدیران و معلمان مدرسه به درستی پی‌ریزی شود، دانش‌آموزی خواهیم داشت که از نظر ارزش‌ها و عقاید اسلامی کم‌ نخواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد شهرستان قرچک، در خصوص دروس مدارس بیان کرد: باید در ارائه دروس تاریخی توجه بیشتری شود تا حضور انقلاب در مدارس بیشتر دیده شود. دانش‌آموز باید با علاقه به دنبال شناخت و آگاهی در خصوص انقلاب باشد و من و شما باید کسانی باشیم که فضای مناسب برای ترویج این کار را فراهم کنیم.

سلطانی خاطر نشان کرد: تنها حضور ما در عرصه‌های مختلف دانش‌آموزی کافی نیست بلکه این باید نسل جوان باشد که حضوری از خود نشان می دهد؛ ما و شما با هر آنچه که در اختیار داریم باید از آنها حمایت کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز : فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار