بازدید سرزده وزیر بهداشت از درمانگاه بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر درکربلا

بوشهر(پانا) - وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بازدید سرزده از موکب درمانی شهید رییسعلی دلواری بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای مشارکت در برپایی 7 درمانگاه در کربلا، نجف و مسیر نجف به کربلا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده وزیر بهداشت از درمانگاه بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر درکربلا

دکتر عین‌اللهی از درمانگاه شهید رییسعلی دلواری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر عمود 736 با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بازدید کرد.

لازم به ذکر است در سال‌های گذشته دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر حداکثر 2 ایستگاه درمانی در کشور عراق داشت؛ اما امسال با توجه به موج جمعیت و گرمای هوا و همچنین درخواست ستاد عتبات عالیات مبنی بر افزایش ایستگاه‌های بهداشتی درمانی برای انجام خدمات پزشکی و رفاه حال زائرین مراسم اربعین حسینی با حمایت‌های همه‌جانبه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 7 ایستگاه خدمات پزشکی در نجف‌ اشرف، عمودهای ۱۵۷، 736 (موکب شهید ریسعلی دلواری، 912 (مشترک با بیمارستان توحید جم)، کربلای معلی (شهید عاشوری)، بیت الزهرا (س) و امام عصر (عج) خدمات درمانی را به زائران امام حسین (ع) برپا شد.

با توجه به این که بین راه نجف و کربلا بیشترین نیاز به خدمات بهداشتی درمانی است، بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌های سراسر استان، و مراکز بهداشتی درمانی، تیم پزشکی مجهزی را در عمود 736 مستقر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار