رحیمی در گفت‌‌و‌‌گو با پانا:

دولت سیزدهم نسبت به دولت‌های سابق در حوزه انتقال محکومین فعال‌تر بوده است

انتقال محکومین در دولت سیزدهم درصد بسیار زیادی افزایش داشته است/ ۶ زندانی ایرانی از ارمنستان به ایران منتقل شدند

تهران (پانا) - وزیر دادگستری از انتقال ۶ زندانی ایرانی از ارمنستان به ایران خبر داد و گفت این افراد که به اتهام جرایم مواد مخدر بازداشت شده بودند با پیگیری‌های وزارت دادگستری به ایران منتقل شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم نسبت به دولت‌های سابق در حوزه انتقال محکومین فعال‌تر بوده است

امین‌حسین رحیمی در گفت‌و‌گو با پانا درباره انتقال محکومین بین ایران و کشورهای همسایه، اظهار کرد: «ما موافقتنامه‌های دوجانبه با بسیاری از کشورها از جمله کشور ارمنستان داریم که اخیراً ۶ نفر از زندانیان ایرانی که به اتهام جرایم مواد مخدر بازداشت بودند با پیگیری‌های وزارت دادگستری به ایران منتقل شدند تا محکومیت‌شان را در ایران بگذرانند؛ در واقع این اقدام کمکی به خانواده‌های آنها است، آنها مرتکب جرم شده‌اند و باید مجازات شود اما وقتی به کشور منتقل می‌شوند، خانوادههایشان از جهت ملاقات، نگرانی‌هایشان رفع خواهد شد.»

وی افزود: «برای انتقال محکومین تلاش‌های زیادی صورت گرفت. وزارت دادگستری مرجع امضای موافقت‌نامه‌ها و اجرای این انتقال‌هاست بر همین اساس در این زمینه بسیار فعال است.»

وزیر دادگستری گفت: «طبق آمار، دولت سیزدهم نسبت به دولت‌های سابق در حوزه انتقال محکومین فعال‌تر بوده است. انتقال محکومین در دولت سیزدهم درصد بسیار زیادی افزایش داشته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار