مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ:

پیاده‌روی اربعین یک حرکت جهانی بین شیعیان جهان تبدیل شده است

اصفهان (پانا) - مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت پیاده‌روی اربعین و یاد واقعه اربعین در عراق به یک حرکت جهانی بین شیعیان جهان تبدیل شده و حتی فراتر از این، در این مسیر افراد غیرمسلمان با ادیان دیگر مثل کلیمی، مسیحی، زرتشتی برخورد می‌کنند که در این طریق حضور دارند و با عشق مشارکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌روی اربعین یک حرکت جهانی بین شیعیان جهان تبدیل شده است

سجاد فخرایی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفت وگو با پانا گفت: «عاشورا و کربلا به وسعت همهٔ تاریخ و در همه مکان ها و زمان هاست.»

وی افزود: « پیاده‌روی اربعین لبیک گفتن به امام حسین (ع) و امام زمان (عج) است، اربعین این پیام را با خود به همراه دارد که ما شما را تنها نمی‌گذاریم و این مسیر را ادامه می‌دهیم و حاضریم با سختی‌های این طریق و مسیر به شما کمک کنیم و لبیک بگوییم.»

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی تهران، در ادامه افزود: «پیاده‌روی اربعین و یاد واقعه اربعین در عراق به یک حرکت جهانی بین شیعیان جهان تبدیل شده و حتی فراتر از این، در این مسیر افراد غیرمسلمان با ادیان دیگر مثل کلیمی، مسیحی، زرتشتی برخورد می‌کنند که در این طریق حضور دارند و با عشق مشارکت می‌کنند.»

فخرایی گفت: «هدف از شرکت در اربعین این است که ما می‌خواهیم اعلام کنیم که امام زمانمان را تنها نمی گذاریم. 1400 سال از واقعه عاشورا گذشته است، ولی ما پشتیبان و یاور امام زمان (عج) هستیم و حسین زمانمان را تنها نخواهیم گذاشت.»

فخرایی گفت: «این فضایی که در اربعین بوجود آمده نکات بسیار مثبتی دارد. از جمله اینکه قلوب مومنین در این راه حول محور سید شهدا با هم یکسان می شود. اینجا همه همرنگ هستند و کسی بالاتر از فرد دیگری نیست. اینجا همه یکدست هستند. عشاق ابا عبدالله یا خادم و یا زائر هستند.»

دانش آموز خبرنگار : زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار