نایب رئیس مجلس دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

مراسم مذهبی باعث رشد شخصیت دینی و افزایش معنویت دانش‌آموزان می‌شود

مشهد (پانا) - نایب رییس مجلس دانش‌آموزی خراسان‌رضوی گفت مراسم‌های مذهبی دو جنبه و فایده دارد، یکی اینکه باعث رشد شخصیت دینی و افزایش معنویت دانش‌آموز می‌شود و دیگری آنکه دانش‌آموز حضور در اجتماع را می‌آموزد و همکاری اجتماعی را تمرین می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم مذهبی باعث رشد شخصیت دینی و افزایش معنویت دانش‌آموزان می‌شود

ببنیامین طوفانی، نائب رئیس مجلس دانش آموزی پسران خراسان رضوی در گفت وگو با پانا اظهار کرد: «بحث هیئت های مذهبی بسیار مهم است که خداوند را شاکرم آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد این فضا و بستر را برای دانش آموزان فراهم کرده که بتوانند هم در امور اجرایی همکاری داشته باشند و هم بتوانند از لحاظ فرهنگی و دینی خودشان را ارتقا دهند.»

وی ادامه داد: «این فضا بستر مهم و ارزشمندی در جهت اعتلای شخصیت دینی و اجتماعی دانش آموزان است؛ چرا که اینجا دانش آموزان در همه عرصه ها پای کار هستند. همینطور حضور دانش‌آموزان در این مراسم دو فایده دارد، یکی اینکه باعث رشد شخصیت دینی و افزایش معنویت دانش آموزان می شود و دیگری آنکه دانش آموز حضور در اجتماع را می آموزد و همکاری اجتماعی را تمرین می کند.»

طوفانی در ادامه افزود: «البته از همه موارد مهم تر ، آشنا شدن دانش آموزان با مکتب امام حسین علیه السلام است. در این فضاها است که دانش آموز فلسفه عاشورا و شهادت را می آموزد. این مورد به نظر بنده از همه موارد مهم تر و حیاتی تر است که دانش آموزان را با برگزاری چنین مراسمی، حسینی تربیت کنیم.»

وی در پایان از مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد جهت ایجاد بستر رشد دانش آموزان تشکر کرد و افزود: «هیئت فرهنگی مذهبی ناحیه ۳ مشهد مقدس، فضای بسیار مهم و قابل اهمیتی است که انشاالله از این به بعد ما در مجلس دانش آموزی ناحیه ۳ همکاری بیشتری در اجرا و اداره این مراسم ها خواهیم داشت.ر

دانش آموز خبرنگار: ستاره امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار