مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان:

ما وارث تمامی شهیدان تاریخ برای ساختن امتی نمونه هستیم

گلستان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان، همسنگران را وارث شهدای تاریخ دانست و تاکید کرد همه وارث شهیدان تاریخ برای ساختن امتی نمونه هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ما وارث تمامی شهیدان تاریخ برای ساختن امتی نمونه هستیم

مریم سلطانی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان بیان کرد: اکنون ما هستیم و میراثی که از ۳۶ هزار شهید دانش آموز برایمان مانده است. ما وارث تمامی شهیدان تاریخ هستیم، ما وارث عزیزترین امانت ها و جهادها و شهادت ها و شهامت هایی که در تاریخ اسلام فراهم آمده است هستیم. ما مسئول آن هستیم که امتی بسازیم از جنس خویش تا برای بشریت نمونه باشد، ما مسئول هستیم که با این میراث عظیم و عزیز، شهدا و ایمان و کتابمان تمدنی بسازیم تا برای مردم جهان شاهدی باشیم و زمین را برای ظهور حجت خدا آماده کنیم، چرا که انتظار نشسته مسیر گمراهان است.

وی عنوان کرد: در این میدان مبارزه کفر و ایمان بگویید از کدام قبله اید که هنوز صدای "هَل مِن ناصر یَنصُرُنی" به گوش می رسد و هنوز کربلا ما را به خود فرا می خواند. پس این چنین نیست که کربلا شهری در میان شهرها و عاشورا روزی در میان روزها باشد، زمین سراسر دشت کربلا و عاشورا قلب زمان است و ما جز برای ادای حق، پرچمی را نیفراشتیم. خدایا تو را سپاس می گویم که لیاقت خدمت در سنگری را به من عطا کردی که مقربان درگاهت در آن نفس می کشند، از تو ممنونم که مرا پیرو راهی قرار دادی که شهیدان آن را بنا کرده اند، خدایا تو شاهدی که سعی کرده ام بیش از آن که مدیریت کنم، مربی نوجوانانی باشم که آینده سازان فردا باشند و جز در مسیری که رهبر آزاده مان فرمودند قدم بر نداشتم و در مواجهه با مشکلات بی هراس، در قبال مسئولیت امانتدار، در مواجهه با همسنگرانمان خاشع و‌ در مقابل مستکبران قاطع هستیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان افزود: من دلنشین ترین لحظاتم را در اردو و در مشاهده پرچم داری دانش آموزان، مربیان و مدرسان تجربه کرده ام و از تمامی کسانی که در این مسیر پر فراز و نشیب چند روزه ما را همراهی کردند، سپاسگزاری می کنم و از بودن و همکاری با تمامی مسئولین و همکاران پرتلاش، کوشا و فعال بسیار خرسندم و بر خود می‌بالم.

سلطانی بیان کرد: به سبب اینکه استان گلستان برای نخستین بار میزبان اردوهای دانش آموزی کشور بوده، امیدوارم توانسته باشم میزبان خوبی برای مربیان و‌ مدرسان و‌ اعضای سازمان دانش آموزی استان ها بوده و با برنامه ریزی هدفمند جهت برگزاری کلاس های مهارتی و‌ اوقات فراغت ایام خوبی را رقم زده باشم. انشاالله آنچه انجام دادیم و ندادیم مورد رضایت حق تعالی باشد و همواره یاد این ایام را در دل زنده نگه خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار