یک انتصاب جدید در سازمان بهزیستی کشور

تهران (پانا) - در حکمی از سوی محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور محمدرضا حیدرهایی به‌سمت «سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور» منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
یک انتصاب جدید در سازمان بهزیستی کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در متن این حکم آمده است: باعنایت به وسعت ابعاد آسیب های اجتماعی و گسترش روزافزون آن و باتوجه به تأثیر مستقیم آسیب های اجتماعی در عملکرد فرد و جامعه و اهمیت اقدامات به موقع و مؤثر درجهت تحقق امنیت و رفاه اجتماعی، انتظار می رود ضمن بهره مندی از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی، هماهنگی های بین بخشی و فرابخشی و مدیریت بهینه منابع و تعیین اولویت‌ها در سیاست گذاری آسیب های اجتماعی تمامی توان خود را در راستای تحقق اهداف ذیل به کار بندید. توسعه ضـریب کمی و کیفی خدمات بـه گروه‌های هدف با رویکرد اصـلاح و بهبود فرآیندهای موجود.
در ادامه این حکم آمده است: برنامه ریزی مدون و علمی در کشور جهت کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی افراد آسیب دیده و درمعرض آسیب با رویکرد اجتماع محور و تحکیم بنیان خانواده.تـوسعه تعاملات و همکاری های بـیـن بخشی و فرابخشی بـا رویـکـرد بـسـط همکاری بـا سازمان های مـردم نـهاد، مؤسسات خیریه، گـروه های جـهادی و سـایر شـرکای اجتماعی جهت تعیین اولویت های سیاست گذاری و اقدام در حوزه آسیب های اجتماعی. شناسایی کانون های آسیب خیز و انجام مداخلات تخصصی در جهت دسترسی به موقع، جـامـع و آسـان بـه خـدمـات تـخـصـصی و حـمـایت های اجـتـماعی فـوریـتـی و رصـد آسیب‌های اجتماعی را در راستای تحقق اهداف به کار بندید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار