از انتشار بیانیه تا واکنش رئیس مجلس

مشهد (پانا) - دبیر منطقه ۴ کنگره ملی به مناسبت اختتامیه چهارمین دوره مجمع همفکری بسیج دانش‌آموزی گفت جنجالی‌ترین فعالیت این دور مجمع، بیانیه‌ای بود که به صحن مجلس شورای اسلامی رسید.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
از انتشار بیانیه تا واکنش رئیس مجلس

محمد ایمان اخوان پارسا گفت: فعالیت‌‌های این دوره مجمع همفکری بسیج استان خراسان رضوی بر سه پایه و اساس بود. در بین سه کار گروهی که داشتیم کار گروهی فرهنگی و رسانه عملکرد بهتری داشت. بحث نحوه عملکرد آموزش درس آمادگی دفاعی یکی از آن فعالیت‌هایی بود که مطرح شد و طرح جایگزین خود را به بسیج دانش آموزی تحویل دادیم و خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد، امیدواریم که در این زمینه اصلاح ساختاری خوبی را شاهد باشیم.

وی گفت: بزرگترین دستاورد این دور مجمع استان، هم سطح شدن با مجامع دانشجویی بود، هیچ مجمع دیگری در سایر استان‌های کشور به این اندازه پرقدرت عمل نکرده است. از جمله این فعالیت ها می توان به انتشار بیانیه اشاره کرد که بالای ۱۰۰ هزار نفر بازدید داشت و باعث تجمع های گسترده علیه اقدامات تروریستی و همدردی با دانش آموزان و خانواده های داغدارشان شد.

اخوان پارسا ادامه داد: توصیه ما به دانش آموزانی که قصد ورود به تشکلات و مجمع همفکری بسیج را دارند این است که هیچ وقت یادگیری و تلاش خود را متوقف نکنند، دانش آموزان باید این مجامع و تشکلات را بستری برای رشد و تربیت خود بدانند و از حواشی دوری کنند.

خبرنگار: مهنوش قربانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار