حضور کیانو ریوز در «جنایت کار» قطعی شد

خبرگزاری پانا:کیانو ریوز در محصول مشترک جدید دو صنعت سینمای فنلاند و ایرلند، نقش اصلی را بازی می‌کند .این درام اجتماعی پرتنش و دلهره‌آور با نام «جنایت‌کار» جلوی دوربین می‌رود

کد مطلب: ۱۳۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ کارگردانی این فیلم را آنتونی جی جاکینن فیلم‌ساز فنلاندی به عهده دارد و آن را با هزینه‌ تولید 15 میلیون دلاری خواهد ساخت.

خط اصلی قصه این درام دلهره‌آور در شهر دوبلین اتفاق می‌افتد و به مناطقی مثل هلسینگی و سن پترزبورگ هم کشیده می‌شود، کل صحنه‌های فیلم در این سه محل فیلم‌برداری خواهد شد.

کلید فیلم‌برداری «جنایت‌کار» اوایل سال جدید میلادی زده می‌شود و قصه فیلم‌نامه آن بر اساس مصاحبه‌هایی نوشته شده که طی چهار سال با جنایت‌کاران روسی و فنلاندی صورت گرفته است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، مارکوس سلین تهیه کننده این فیلم به خبرنگار نشریه گفته است که آن را به دو زبان روسی و فنلاندی فیلم‌برداری خواهد کرد.

در حقیقت، بازیگران انگلیسی زبان فیلم به زبان روسی صحبت خواهند کرد. هنوز معلوم نیست «جنایت‌کار» برای نمایش عمومی در آمریکای شمالی و انگلستان، دوبله خواهد شد یا با زیرنویس به نمایش در خواهد آمد.

شنیده می‌شود که یکی از شرکت‌های فیلم‌سازی روسی هم قرار است به جمع تهیه کنندگان این درام دلهره‌آور بپیوندد. ولی هنوز معلوم نیست این شرکت فیلم‌سازی متعلق به بخش خصوصی است یا دولتی.

کیانو ریوز تا چند ماه دیگر دو فیلم« 47 رانین» و «مرد تای چی» را به روی پرده سینماهای جهان می‌فرستد، نکته جالب این که هر دو فیلم حال و هوایی رزمی و آسیایی دارند.

«مرد تای چی» اولین فیلم کیانو ریوز در مقام کارگردان هم هست و خودش در آن، در نقش کاراکتر مکمل قصه فیلم بازی کرده است.

خط اصلی قصه این درام اکشن رزمی، درباره یک جوان آشنا به هنرهای رزمی است که در رشته تای چی مهارت خاصی دارد و ناخواسته سر از دنیای زیرزمینی مسابقات و مبارزات رزمی در می‌آورد. تایگر هو چن نقش این جوان آسیایی تبار را بازی کرده است.

«47 رانین» هم توسط کاری رینچ کارگردانی شده و قصه‌اش درباره گروهی از سامورایی‌هایی است که می‌خواهند انتقام خون استاد پیر خود را از یک ارباب بی‌رحم و سنگدل بگیرند.

این اکشن ماجراجویانه و فانتزی از وجود تعداد زیادی از بازیگران ژاپنی بهره گرفته و کل صحنه‌های آن هم در این کشور آسیایی فیلم‌برداری شده است.

آخرین فیلم کیانو ریوز در روی پرده سینماهای جهان «نسل اوم» در سال 2012 بود که موفقیت مالی خوبی در جدول گیشه نمایش به دست نیاورد.منتقدان سینمایی هم استقبالی از این درام غیرمتعارف نکردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار