مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران خبر داد؛

برگزاری همایش همدلی برای حضوری‌شدن مدارس

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران، از برگزاری همایش همدلی در راستای آمادگی برای حضوری‌شدن مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش همدلی برای حضوری‌شدن مدارس

حمید ضیاءپور اظهار در جریان برگزاری مانور بازگشایی مدارس تهران اظهار کرد: خدا را شاکریم امروز شاهد مانور بازگشایی مدارس هستیم و توانستیم برای آغاز سال تحصیلی، موضوع ساماندهی و کار پروژه مهر را از اسفند ۱۴۰۰ کلید بزنیم؛ در این زمینه همه همکاران من در تلاش بودند تا شروع سال تحصیلی همراه با قوت و قدرت باشد.

وی ادامه داد: امسال انشالله با توجه به حضوری شدن کلاس‌ها در خدمت دانش‌آموزان خواهیم بود؛ بر همین اساس به واسطه مشکلاتی که ناشی از غیرحضوری شدن مدارس در حدود دوسال اخیر ایجاد شده است، برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دوره‌ اول که در این مدت آموز‌ش‌های خود را به صورت غیرحضوری دنبال کرده بودند، همایشی برگزار شد تا اولیا و دانش‌آموزان به صورت کامل با فضای آموزش‌های حضوری مدارس آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران خاطرنشان کرد: همچنین همایشی را با عنوان «همدلی» برای دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف داشتیم تا در زمان ورود به مدرسه اضطراب نداشته باشند.

ضیاءپور افزود: همه مدارس منطقه ۶ همانند دیگر مناظق تهران آماده بازگشایی هستند؛ خداراشکر روند ثبت‌نام دانش‌آموزان به خوبی انجام انجام شد و همه مدارس نیز از نظر ایمنی آماده حضور دانش‌آموزان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار