با تسهیل‌گری وزارت آموزش و پرورش و در آستانه آیین معنوی و باشکوه اربعین منتشر شد؛

فراخوان پیوستن به پویش بزرگ «موکب فرزندان حاج‌قاسم»

موکب فرزندان حاج‌قاسم در بخش‌های «خادمان اکرام و اطعام»، «خادمان امداد و نجات»، «خادمان نماز» و «خادمان جهاد تبیین» آماده ثبت‌نام از دانش‌آموزان علاقمند است

تهران (پانا) – جنبش دانش‌آموزی کشورهای اسلامی با عنوان «موکب فرزندان حاج‌قاسم» در آستانه اجتماع بزرگ جهان اسلام در اربعین حسینی شکل گرفته و از دانش‌آموزان برای پیوستن به این پویش دعوت کرده است.

کد مطلب: ۱۳۰۷۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان پیوستن به پویش بزرگ «موکب فرزندان حاج‌قاسم»

«موکب فرزندان حاج‌قاسم» عنوان پویش بزرگی است که در قالب جنبش دانش‌آموزی کشورهای اسلامی و به منظور ارائه خدمات به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) ایجاد شده و از دانش‌آموزان ایران اسلامی نیز برای ثبت‌نام در این پویش و موکب دعوت به عمل آورده است.

دانش‌آموزان کشورمان می‌توانند ضمن پیوستن به این پویش در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی، در محل این موکب حضور یابند و به عنوان خادم‌الحسین(ع) به زائران حسینی خدمت‌رسانی کنند و یا با دریافت بسته‌های «خادم‌یاری» در طول مسیر به زوار سیدالشهدا(ع) ارائه خدمت داشته باشند.

این موکب در بخش‌های «خادمان اکرام و اطعام»، «خادمان امداد و نجات»، «خادمان نماز» و «خادمان جهاد تبیین» آماده ثبت‌نام از دانش‌آموزان علاقمند است.

«موکب فرزندان حاج‌قاسم» در مسیر نجف به کربلا در عمود 1 با دانش‌آموزان جهان اسلام وعده دیدار و قرار همکاری گذاشته است.

این موکب در راستای نقش تسهیل‌گری سازمان دانش‌آموزیِ وزارت آموزش و پرورش برای حضور پرشور و داوطلبانه دانش‌آموزان در آیین اربعین حسینی راه‌اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار