مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

برای ارتقای رتبه کنکور نیازمند توسعه متوازن رشته‌ها هستیم

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت یکی از راهکارهای علاج در ارتقای رتبه کنکور، توسعه متوازن است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برای ارتقای رتبه کنکور نیازمند توسعه متوازن رشته‌ها هستیم

کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه بررسی نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم با تبیین اهم کارهای مدیران در مدارس اظهار کرد: مدیر موفق و لایق می‌تواند تمامی ارکان مدرسه را فعال کند و با تیزبینی در راستای جلو بردن اهداف متعالی تعلیم و تربیت کارهای بسیار ارزشمند و مهمی انجام دهد .

وی دغدغه اصلی در آموزش و پرورش را در سال‌های آتی در حوزه فضای آموزشی عنوان کرده و خاطرنشان کرد: اگر در حوزه ساخت مدارس جدید در شهرستان اردبیل همت نشود در سال‌های آتی دچار مشکل حاد و سخت خواهیم شد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به کارهای انجام شده در راستای پروژه مهر، ثبت‌نام و عدالت آموزشی گفت: یکی از راهکارهای علاج در ارتقای رتبه کنکور، توسعه متوازن است.

توحید مجیدی اردبیلی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل نیز خواستار برنامه خاص و مدون جهت ارتقای سطح آموزشی و تربیتی در مدارس شد و از مدیران مدارس خواست تا برای خروج از وضعیت فعلی و ارتقای نمرات دانش آموزان و افزایش درصد قبولی بصورت ویژه و جدی و با برنامه ریزی مدارس را مدیریت کنند.

در ادامه جلسه نتایج امتحانات خردادماه نهایی پایه دوازدهم، رتبه مدارس دولتی، تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد و ... توسط محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ارائه و راهکارهای لازم جهت هرچه بهتر شدن وضعیت در این موارد مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار