شهرداری منطقه ۱۱ خبر داد:

با هدف اجرای پروژه توسعه محله‌ای؛ احداث کانیو و پیاده‌روسازی خیابان بهداری در حال اجراست

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۱۱ تهران از جمع‌آوری نهر و پیاده‌روسازی در خیابان بهداری با عنوان پروژه توسعه محله‌ای خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
با هدف اجرای پروژه توسعه محله‌ای؛ احداث کانیو و پیاده‌روسازی خیابان بهداری در حال اجراست

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از پیشروی این پروژه توسعه محله ای خبر داد و گفت: این اقدام عمرانی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه۱۱ تهران در حال اجراست و تاکنون ۹۰ درصد آن به اتمام رسیده و پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: تجمع زباله در نهرهای آب و نشست نهرها باعث ایجاد گنداب‌هایی در محل جوی ها شده بود که به همین منظور تبدیل نهرها به کانیو در دستور کار قرار گرفت و مدیریت جمع آوری زباله ها پس از اجرای کانیو انجام شد.

موسوی ضمن اشاره به کاربری تجاری فروشگاه‌های ظروف پلاستیکی در خیابان بهداری گفت:‌ طی سال‌های متمادی باغچه‌های شهری، انبارگاه ظروف پلاستیکی شده بودند و هم‌سطح شدن آنها با کفپوش خیابان، خاک باغچه را از بین برده بود که به منظور جلوگیری از خشک شدن درخت ها، حریمی با ارتفاع هفت سانتیمتر دور باغچه ها در نظر گرفته شد.

شهردار منطقه ۱۱ ضمن تشکر از شهروندان و اهالی خیابان بهداری و همراهی و صبوری آنان در اجرای این پروژه توسعه محله ای گفت: عملیات احداث کانیو و پیاده روسازی در خیابان بهداری تا ۵ روز آینده به اتمام می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار