معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت توزیع سریع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه کارگروه توزیع کتب درسی ضمن تاکید بر توزیع سریع کتاب‌ها، حفظ کتاب، ایجاد شور و نشاط و توزیع راحت‌تر کتاب را از مزیت‌های آن عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توزیع سریع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مهدی نیک‌فر در جلسه کارگروه توزیع کتب درسی در بحث توزیع کتاب اظهار کرد: اول اینکه در ابتدای مهر هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب نماند و دوم، شخصی که سر کلاس نمی‌رود؛ برایش کتاب خریداری نشود.

وی ادامه داد: امسال مانند سال گذشته در مهرماه از مدارس بازدید میدانی انجام می‌دهیم و بررسی خواهیم کرد که آمار ثبت‌نامی در سیدا با پرونده دانش‌آموز و حضور فیزیکی او در مدرسه هم‌خوانی داشته باشد و همینطور در بحث کتاب نیز تطبیق آمار سیدا با بیمه و ثبت‌نام کتاب الزامی است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تاکید بر توزیع سریع کتاب‌ها بیان کرد: این مساله سه مزیت خواهد داشت، حفظ کتاب، ایجاد شور و نشاط و توزیع راحت‌تر کتاب،که این کار صرفا باید از طریق لیست توزیع در سامانه صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار