در اردوی قطبی اعضای سازمان دانش‌آموزی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران، در اردوگاه دماوند انجام شد:

برگزاری نشست جهاد تبیین با هدف بررسی چیستی و چرایی دفاع مقدس

قرچک (پانا) - در اردوی قطبی اعضای سازمان دانش‌آموزی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران، در اردوگاه دماوند، نشست جهاد تبیین با هدف بررسی چیستی و چرایی دفاع مقدس، با اجرای نمایش زندگینامه شهید نوجوان رضا پناهی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست جهاد تبیین با هدف بررسی چیستی و چرایی دفاع مقدس

نشست جهاد تبیین با هدف بررسی چیستی و چرایی دفاع مقدس و اجرای نمایش زندگینامه شهید رضا پناهی، در اردوی قطبی اعضای سازمان دانش‌آموزی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران، در اردوگاه دماوند برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این نشست، نمایشی از زندگینامه این شهید ۱۴ ساله، با حضور خانواده شهید رضا پناهی، معاون پرورشی آموزش و پرورش دماوند، دیگر مسئولین شهری و مسئولین سازمان دانش‌آموزی اجرا شد که مورد استقبال دانش‌آموزان حاضر در سالن واقع شد.

شهید رضا پناهی در سال ۱۳۴۹ بود که در کرج به دنیا آمد. در خانواده‌ای مذهبی، اما بیشتر از ۱۳ سال نتوانست سنگینی تن کوچکش را بر روح بزرگش تحمل کند و به اصرار، پدر و مادر خود را راضی کرد تا سرانجام در دوازدهمین سال زندگی‌اش ابدی شود.

‌در این مراسم مادر شهید پناهی خاطرات فرزند دوازده ساله‌ شهیدش را بیان کرد؛ به همین بهانه پانا با نوجوان بازیگر نقش شهید رضا پناهی در نمایش زندگینامه این شهید ۱۳ ساله به گفتگو پرداخت.

مهدی ردایی، بازیگر نقش شهید ۱۳ ساله، رضا پناهی در گفت وگو با پانا ضمن ابراز خرسندی از ایفای این نقش بیان کرد: «افتخار بزرگی نصیبم شد که توانستم بازیگر نقش شهید رضا پناهی باشم و این حس خوب برای من وصف‌ناشدنی است.»

وی در ادامه نوجوانان را ادامه‌دهندگان راه شهدا دانست و افزود: «شهدا می‌توانند بهترین الگو برای ما جوانان و نوجوانان باشند، زیرا شهدا سرمایه بزرگ معنوی برای کشور ما هستند. آرزو می‌کنم همه نوجوانان و جوانان در مسیر شهدا و امام حسین عاقبت بخیر شوند و در این راه گام‌های موثری بردارند.»

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار