سرقت از کارت‌های عابربانک سالمندان

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی خبر داد که در حوالی دستگاه‌های عابر بانک از کارت عابر بانک‌های افراد سالخورده سرقت می‌کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سرقت از کارت‌های عابربانک سالمندان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی تشکیل چند پرونده مبنی بر سرقت کارت عابربانک افراد سالخورده در محدوده باقرشهر، بررسی موضوع سریعاً در دستور کار تیم عملیات کلانتری 175باقرشهر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات هوشمندانه و بررسی سرنخ های موجود مشخص شد سارق 25ساله با پرسه زنی حوالی دستگاه های عابربانک و انتخاب سوژه های مورد نظر که افراد سالخورده بودند قبل از استفاده از دستگاه عابر به آنها مراجعه و اعلام می‌کرد اجازه بدید من برایتان انجام می‌دهم و پس از انجام آن کارت را سریعاً با یک کارت مشابه عوض کرده و پس از ساعتی حساب اشخاص را خالی می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هویت و محل تردد متهم شناسایی شد، گفت: با انجام هماهنگی‌های لازم متهم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر 10 کارت عابر بانک مسروقه کشف شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقت شده را 200 میلیون ریال اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار