پیش‌بینی افزایش دما طی ۵ روز آینده در اکثر مناطق کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای ۸ استان پیش‌بینی کرد طی ۵ روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار همراه با افزایش نسبی دما روی دهد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی افزایش دما طی ۵ روز آینده در اکثر مناطق کشور

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است.طی 2 روز آینده در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

طی 3 روز آینده در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور پدیده غبار باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده برای نوار شرقی و بخش‌هایی از جنوب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

امروز دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس مواج خواهند بود. آسمان تهران فردا (۵ شهریور) صاف و در برخی ساعت‌ها همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۶ شهریور) صاف و در برخی ساعت‌ها همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۴ و ۵ شهریور) اهواز با دمای ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار