مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

وظیفه فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی، ترویج گفتمان انقلاب است

شهرری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در افتتاحیه برنامه «یاوران ولایت» در شهرری، تحقق مقوله پرورش را نیازمند سازندگی و خودسازی دانش‌آموزان دانست و وظیفه فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی را، ترویج گفتمان انقلاب برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی، ترویج گفتمان انقلاب است

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در افتتاحیه برنامه «یاوران ولایت» روی صحبت خود را فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی قرار داد و اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان فردای این مرز و بوم هستند؛ از این رو برای اینکه بتوانند بار سنگین مدیریت امور کشور را بر دوش کشند، افزون بر مسئولیت‌های اجتماعی که در آن حضور دارند می‌بایست در مقام اولیا یک خانواده مقوله پرورش را به تحقق برسانند.

وی افزود: موضوع پرورش تحقق نمی‌شود مگر اینکه دانش‌آموزان در برهه نوجوانی برایشان سازندگی اتفاق افتد؛ از این رو ما در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم این امر را تسهیل کرده و آن اجرایی سازیم.

این مقام مسئول نقش خود دانش‌آموزان در تحقق مقوله پرورش کلیدی دانست و عنوان کرد: اینکه حال شما توفیق حضور در عرصه بسیج دانش‌آموزی را یافته‌اید، نشان از موهبت الهی نسبت به شما است؛ از این رو با بهره‌مندی از فرصتی که در اختیارتان قرار داده گرفته از آموزش‌ها نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید با کمک‌گیری از آن در مدارس و محله زندگی‌تان، گفتمان انقلاب را ترویج کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آموزش را نیازمند بهره‌مندی از پرورش دانست و تصریح کرد: مسیر آموزش نیازمند گذر از دل پرورش است؛ بنابراین اگر آموزشی در حال انجام است در خدمت پرورش است؛ از این رو رویکرد آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، بر ایفای رسالت تربیتی است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم عهدی که در مورد مقوله پرورش با خود، خدا و شما دانش‌آموزان بسته‌ایم به تحقق برسانیم، نیازمند همیاری دیگر نهاد‌های مربوطه در حوزه هستیم؛ زین سبب ما دارای ظرفیت‌های بسیاری در مناطق خود هستیم که اگر آنان را در یک قالب تربیتی قرار دهیم می‌تواند کمکی بهینه در راستای تحقق موضوع پرورش باشد.

بهرامی نقش سپاه و بسیج را در تحقق پرورش دانش‌آموزان کلیدی دانست و خاطرنشان کرد: ما از همه نهادهای مربوطه به‌ویژه سپاه پاسداران و بسیج تقاضا می‌کنیم نگاه محبت‌آمیز و پدرانه خود که به مجموعه آموزشی پرورش دارند حفظ کرده و دست به دست هم دهیم تا بتوانیم ظرفیت‌های موجود را در کنار یکدیگر متصل کرده و از قبل آن یک موج تربیتی بزرگ را شکل دهیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار