«دستاوردها» ویژه هفته دولت راهی آنتن صبا می‌شود

تهران (پانا) - رادیو صبا در برنامه‌های مختلف زنده و تولیدی به گرامیداشت هفته دولت می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
«دستاوردها» ویژه هفته دولت راهی آنتن صبا می‌شود

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیو در برنامه های مختلف زنده و تولیدی به گرامیداشت هفته دولت می‌پردازد.
این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ویژه برنامه «دستاوردها» را با شعار «همرا با مردم ، همگام با دولت» از دوم شهریور راهی آنتن می کند. این ویژه برنامه با رویکرد بررسی وضعیت کشور در حوزه تکنولوژی و دستاوردهای دولت در این زمینه به ‌گفتگو با کارشناسان، نمایندگان مجلس و نمایندگان ارگانهای مختلف جهت ارزیابی عملکرد دولتمردان می پردازد. این ویژه برنامه تا هشتم شهریور هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای مریم خادم پور تقدیم مخاطبان می‌شود.

مجله زنده صبحگاهی «صبح صبا» که با هدف اطلاع رسانی و شوخی با اخبار جامعه و جهان راهی آنتن صبا می‌شود، روز سه شنبه هشتم شهریور در آخرین روز هفته دولت با نگاهی طنز به گرامیداشت این هفته می پردازد و این چالش طنز را برای مخاطبان مطرح می کند که «دوست دارید یک هفته وزیر چی باشید تا چیکار کنید؟» این برنامه در هفته پیش رو از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهبد قناعت پشه تقدیم مخاطبان می شود.
جنگ عصرگاهی «عصر صبا» که به بیان موضوعات اجتماعی و تحلیل اخبارو مسائل روز می پردازد در این هفته در بخش ها و آیتم های مختلف به گرامیداشت هفته دولت می پردازد. این برنامه هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای محمدرضا قلمبر همراه مخاطبان می‌شود.
این شبکه رادیویی در هفته دولت از زبان آقای فرصت در جُنگ «شهر فرنگ» به بیان مسائل و موضوعات کارمندی و شوخی با کارمندان می پردازد.«شهر فرنگ» هر روز ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی احسان زارع از رادیو صبا پخش می‌شود.

هشتم شهریور روز شهادت شهید رجایی رادیو صبا ساعت ۱۱ کتاب صوتی ماه هزار تکه (بر اساس زندگی شهید محمدعلی رجایی) را تقدیم مخاطبان می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار