اردوی استانی ‌پیشتازان استان یزد برگزار شد

یزد (پانا) - پیش‌اردوی قطبی پیشتازان با حضور جمعی از دانش‌آموزان شهرستان‌ها و نواحی استان یزد، مربیان و مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوی استانی ‌پیشتازان استان یزد برگزار شد

در افتتاحیه این اردو، محمد ملاباقری، سرپرست سازمان دانش‌آموزی یزد ضمن خوشامدگویی به دانش آموزان گفت: بی شک شما دانش آموزانی توانا هستید که در میان تمامی دانش آموزان استان برگزیده برای اردو انتخاب شده‌اید.

وی در ادامه گفت: اردوهای سازمان دانش‌آموزی محلی برای آمادگی بیشتر برای نقش‌پذیری اجتماعی است و دانش‌آموزان و پیشتازان باید قدر تک تک لحظات این اردو را بدانند و از دانش مربیان خود بیشترین بهره را ببرند.

در ادامه مراسم افتتاحیه سید حمید فلاح‌زاده، مدیر اردو ضمن توضیحات قوانین و حذفیات این دوره از اردوهای ملی گفت: اردو تمرین زندگی است. سعی کنید از چیزهایی که در این ساعات می‌آموزید در زندگی خود بکار ببندید.

در ادامه این اردو کلاس‌های آموزشی چون جهت یابی، کوه‌پیمایی، هویت، امداد و نجات و... برای دانش آموزان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این اردو سید حمید فلاح‌زاده مدیر اردو گفت: این اردو نمونه کوچکی از اردوهای کشوری است و امیدواریم که امسال شما دختران مانند سال‌های گذشته بدرخشید.

منصور کریمی رئیس اسبق سازمان دانش آموزی ضمن تبریک به محمد ملاباقری برای اکتساب مقام ریاست سازمان دانش‌آموزی برای دانش آموزان دختر استان یزد آرزوی موفقیت کرد و گفت: دختران استان یزد همیشه در اردوهای ملی درخشیده اند. امیدوارم امسال هم مانند سال‌های گذشته بدرخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار