رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد:

۳ مقام کشوری توسط دانش‌آموزان پسر البرزی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

کرج (پانا)' رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه استان البرز در هفدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور که در خراسان‌ رضوی برگزار شد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
۳ مقام کشوری توسط دانش‌آموزان پسر البرزی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت از تعداد 5 دانش آموز اعزامی به مسابقات ،طبق برش سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ، 3 دانش آموز موفق به کسب مقام کشوری شدند .

وی اظهار کرد : در این دوره از مسابقات که به میزبانی مشهد مقدس در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ مردادماه برگزار گردید دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه استان خوش درخشیدند .
کشاورز اضافه کرد : دانش آموزان افتخار آفرین استان البرز میرحسین سیفی و علیرضا سوری از مدرسه پارسی اربابی فرد مقام اول کشوری در رشته احکام و اذان و همچنین مرتضی جعفری از مدرسه باغچه بان پسران مقام سوم کشوری در رشته حفظ مکتوب را در مسابقات قرآن ، عترت و نماز به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تبریک به دانش آموزان عزیز ، اولیا ، مدیران و پرسنل مدارس استثنایی و مربیان پرتلاش گروه پسران و همچنین از همکاران دلسوز مدرسه پارسی اربابی فرد متوسطه آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار