آب‌رسانی به ۴۰۱ روستای خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت از ابتدای سال تا پایان تیر به ۴۰۱ روستای فاقد شبکه آب‌رسانی در خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آب‌رسانی  به ۴۰۱ روستای خراسان جنوبی

حسین امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۴۰۱ روستا در خراسان جنوبی با ۲۷ دستگاه تانکر آبرسانی می‌شوند که از ابتدای سال تا پایان تیر ۷۲ هزار و ۵۱۰ مترمکعب آب به این روستا‌ها ارسال شد.

امامی افزود: شهرستان نهبندان با ۸۶ روستا، بیرجند با ۶۷ و سربیشه با ۶۴ روستا به ترتیب بیشترین روستاهای استان را در آبرسانی سیار دارند.

وی گفت: عملیات آبرسانی به روستا‌های فاقد تاسیسات آبرسانی در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: این طرح در راستای آبرسانی به ۴۹ روستای خراسان جنوبی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است که مدت اجرای آن ۳۰ ماه پیش‌بینی شده است.

امامی افزود: علاوه بر این قرارداد، آبرسانی و پایدارسازی شبکه آب ۶۵ روستا از محل اعتبارات ملی و استانی توسط شرکت آب و فاضلاب در حال انجام است که با توجه به اولویت اجرایی تعیین شده، در برنامه تکمیل و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار