فرماندار خلیل آباد: 

آزادگان به یک مقطع از تاریخ متعلق نیستند

خلیل آباد (پانا) - فرماندار شهرستان خلیل آباد عنوان کرد آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نبوده و نخواهند بود، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری و ساری هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آزادگان به یک مقطع از تاریخ متعلق نیستند

سید مسعود یاوری در گفت و گو با پانا، گفت: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب اسلامی حک و ماندگار شد و بی تردید ایثارگری این شهدای زنده، هیچ‌گاه از ذهن و قلب ملت قدرشناس ایران، فراموش نخواهد شد.

وی بیان کرد: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نبوده و نخواهند بود، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری و ساری هستند و همواره پیام و سیره آنها، سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی را در پهنای تاریخ فریاد می زند.

یاوری ادامه داد: امید است بتوانیم با خدمتگزاری به مردم این دیار شهیدپرور، رهرو صدیق راه شهدا باشیم.

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد: جامعه بویژه نسل جوان ضمن آشنایی با خاطرات و سختی‌های دوران اسارت باید برای خدمت به جامعه و مردم و حفظ ارزش‌های انقلاب انگیزه قوی پیدا کنند.

یاوری افزود: شهیدان و ایثارگران برای دفاع از ارزش های اسلامی و حراست از امنیت، آرامش و خاک این کشور، جان با ارزش خود را فدا کردند وامروز شما نیز در مسیر شهدا اقدامتان کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان عزیز درخواست داریم که دعای خیرشان بدرقه راه خدمتگزاری ما به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار