مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

برنامه‌ریزی ۵۰۰ شغل برای آزادگان در سال جاری

زنجان ( پانا ) - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برنامه‌ریزی برای اشتغال ۵۰۰ شغل برای آزادگان سرافراز استان خبر داد .

کد مطلب: ۱۳۰۱۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی ۵۰۰ شغل برای آزادگان در سال جاری

امیر علی نیک بخش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک روز خبرنگار و فرارسیدن ۲۶مرداد،سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان درسال ۱۳۶۹ به کشور ، گفت : این عزیزان سختی ها و مشفات زیادی متحمل و ما مدیون خود ساخته اند و وظیفه خود می دانیم نیازهای انها را باید پیگیر کنیم.

وی یکی از دغدغه های امروز بنیاد شهید را بیکاری ۳ هزار تن از آزادگان عنوان کرد و افزود : سه روش برای پیگیری اشتغال عزیزان بیکار وجود دارد، روش اول خود اشتغالی است،از افرادی که تمایل به شغل آزاد دارند کمال حمایت را در قالب اعتای وام های خود اشتغالی انجام خواهیم داد. روش دوم اشتغال در شرکت های دولتی و خصوصی است و روش سوم استخدام های دولتی خواهد بود که با پیگیری آزمون های استخدامی پیش رو ، از قانون جذب ۲۵ درصدی سهمیه ایثارگران استفاده خواهد شد .

نیک بخش در باره تعداد اشتغال پیش بینی شده در سال جاری گفت امیدواریم در قالب سه روش اشتغال ازادگان و خانواده های شهدا ۵۰۰نفر در فعالیت های مختلف اشتغال یابند .

وی بااشاره به اینکه امنیت امروز را مدیون از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران هستیم،طرح سپاس از تمامی ایثارگران در قالب دیدار در منزل و محل کار خواهیم داشت‌.

نیک بخش ادامه داد: برنامه هایی برای تجلیل از ایثاگران شاغل و باز نشسته در نظر گرفته شده که اولین برنامه، سخنرانی آزادگان پیش از خطبه های نماز جمعه است که از هفته پیش در حال انجام است.
دومین برنامه،طرح سپاس است که با بخش نامه ای که معاون اول ریاست جمهوری اعلام کرده اند،بنا است که از آزادگان بصورت همگانی تجلیل و تشکر شود. برنامه بعدی انتخاب تعدادی از ایثارگران از نقاط مختلف،مانند کسانی که نخبه یا کار آفرین بوده اند؛ است که در روز سه شنبه به مورخ ۲۵مرداد ماه در سالن پیامبر اعظم به همراه استاندار و آیت الله خاتمی وسایر مسئولین تجلیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار