معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات:

به‌روز بودن معلمان لازمه کار آموزشی است

کلات (پانا) - معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات عنوان کرد به‌روز بودن معلمان لازمه کار آموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به‌روز بودن معلمان لازمه کار آموزشی است

جواد امیریان، معاونت آموزش آموزش و پرورش کلات به همراه سمانه صاحبی، کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات از محل و روند برگزاری کارگاه های آموزشی همکاران بدو ورود بازدید به عمل آورده و ضمن عرض خداقوت به همکاران، پیرامون مبحث کارگاه (آموزش ریاضی)به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

امیریان در این بازدید، بر استفاده حداکثری همکاران جدیدالاستخدام از این ظرفیت به وجود آمده تاکید و بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه در تمامی سطوح شاهد فراگیری آموزش هستیم و به‌روز بودن معلمان لازمه کار آموزشی است، این کارگاه ها یکی از راه های ایجاد تعهد، تخصص، افزایش دانش شغلی، بالارفتن اطلاعات علمی و سطح کارایی شما عزیزان خواهد بود و می تواند نقش اساسی در کیفیت تدریس شما در طول سال تحصیلی داشته باشد، پس از این ظرفیت و فرصت بوجود آمده به نحو احسن استفاده کنید.

سمانه صاحبی در حاشیه این بازدید بیان کرد: این دوره ۴۸ساعته با هدف توانمندسازی همکاران بدو ورود با محوریت بررسی محتوای دروس اصلی در حال برگزاری است. آموزش مجازی در شاد نیز مکمل این کارگاه ها بوده و این دسته از همکاران در طی این دوره فشرده آموزشی، با مفاهیم اساسی آموزش، تدریس و کلاس داری آشنا خواهند شد.

لازم به توضیح است کارگاه های مذکور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آخر هفته برگزار می شود و امروز دومین دوره آن در محل سالن جلسات این مدیریت در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار