شعار ستاد نظارت بر ثبت‌نام مدارس منطقه ۴

ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی

تهران (پانا) - کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد منطقه ۴، بازدید از ثبت‌نام مدارس منطقه 4 را عاملی انگیزشی در ارتقای سطح خدمت‌رسانی از روند ثبت‌نام مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی

فاطمه حسن زاده؛ کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد منطقه ۴ از حضور بازرسین وزارتی در مدارس در راستای نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های ثبت نام با نظارت و پیگیری در امر ثبت نام دانش اموزان در فضای مطلوب و مناسب تحصیل خبر داد.

حسن زاده در راستای نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل ثبت نام گفت: به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی، حفظ کرامت انسانی و پاسداری از شأن ارباب رجوع و همچنین نظارت بر روند ثبت نام و ارزیابی سطح کمی و کیفی خدمات، بازرسین حوزه وزارتی از امر ثبت نام مدارس بازدید به عمل آوردند.

وی ادامه داد: این سلسله بازدیدها، توسط پنج تیم ارزیاب با شعار «ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی» از مدارس و ستادهای اصلی و فرعی ثبت نام به عمل آمد.

همچنین در این سلسله بازدیدها بر رعایت محدوده بندی جغرافیایی ثبت نام و عدم دریافت وجه به غیر از بیمه و کتب درسی توسط مدارس دولتی و رعایت شهریه مصوب و لزوم نظارت بر رعایت سایر موارد و مقررات مربوط به مدارس غیردولتی تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار