پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در پیامی تقارن ایام محرم با روز خبرنگار را فرصتی در جهت تبیین و تبلیغ حقانیت فلسفه عاشورا و قیام کربلا دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۹۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

متن پیام اکبر رحمتی به شرح زیر است:

«ن والقلم و ما یسطرون»

17مرداد، روز پاسداشت زحمات بی‌وقفه انسان‌های خستگی ناپذیری است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم برداشته و در جهت روشنگری تلاش می کنند. خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و عامل حضور بالنده و اثر بخش آحاد مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز هستند و روز خبرنگار، یادآور اراده و عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت ، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته اند که این حضور فعالانه شایسته تقدیر و سپاس است .

آموزش و پرورش با ذینفعان و مخاطبان گسترده و رسالت عظیم خود یعنی تعلیم و تربیت نسل آینده ساز، همواره به تعامل دو سویه و همکاری موثر اصحاب رسانه در عملیاتی کردن برنامه های خود نیازمند بوده و خبرنگاران فرهیخته نیز با همراهی ارزشمند خود ، این دستگاه بزرگ را در اجرای برنامه های تحولی و سیاست های ابلاغی یاری می کنند تا هر روز شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی باشیم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام ماه محرم با گرامیداشت 17 مرداد و یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار، همراهی و اهتمام مدیران محترم رسانه های گروهی استان و زحمات کلیه خبرنگاران تلاشگر و فعالان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در پوشش خبری فعالیت ها و انعکاس رویدادهای استان(خصوصا خبرنگاران دانش آموز ) را ارج نهاده ، از زحمات موثر همگان تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار