اجتماع بزرگ حسینیان خلخال هفتم محرم برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار شهرستان خلخال اعلام کرد اجتماع بزرگ عزاداران حسینی این شهرستان در روز هفتم ماه محرم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع بزرگ حسینیان خلخال هفتم محرم برگزار می‌شود

سید جواد یحیی‌زاده، فرماندار شهرستان خلخال از برگزاری اجتماع بزرگ حسینیان این شهرستان در هفتم محرم خبر داد و گفت: همزمان با سالروز بسته شدن آب بر روی قافله سید و سالار شهیدان ابا عبدالله امام حسین (ع) و یاران باوفایش، این مراسم معنوی با شکوه هرچه تمام تر و با حضور حسینیان خلخال در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: مردم خلخال در سالهای قبل از شیوع کرونا با حضور گسترده در مراسم اجتماع حسینیون و عزاداری هفتم محرم، عشق و ارادت قلبی خود را به سید و سالار شهیدان نشان داده اند و امسال نیز با برنامه‌ریزی و همکاری گسترده مردم، برنامه عزاداری هفتم محرم شایسته تر از سالهای قبل برگزار می‌شود.

فرماندار خلخال به اقدامات و تمهیدات دستگاه های فرهنگی برای برگزاری اجتماع عظیم حسینیان خلخال اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم از سوی اداره تبلیغات اسلامی برای حضور اعضای بیش از ۲۰۰ هیات مذهبی و دستجات عزاداری حسینی در هفتم محرم انجام شده است.

یحیی زاده گفت: مراسم عزاداری و اجتماع بزرگ حسینیان خلخال از ساعت ۱۷/۳۰روز جمعه 14 مرداد، مصادف با هفتم محرم در محل میدان معلم واقع در انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار و بصورت زنده از شبکه سبلان و همچنین شبکه‌های مختلف ملی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار