شبکه امید با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌کند

پویش سراسری «نسل قاسم» در سوگواره «احلی من العسل»

کودکان و نوجوانان می‌توانند با تهیه ویدئو از برنامه‌های ویژه و خلاقانه خود در دهه اول محرم و بارگذاری آن در صفحه پویش «نسل قاسم» در تلوبیون، در این پویش حضور داشته باشند

تهران (پانا) - سوگواره «احلی من العسل» که فرصت تربیتی و پرورشی مناسبی برای دانش‌آموزان سراسر کشور در ماه محرم است، در قالب پویش سراسری «نسل قاسم» ابعاد ویژه‌تری به خود گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش سراسری «نسل قاسم» در سوگواره «احلی من العسل»

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با توجه به گزاره‌های اشاره شده در سند تحول بنیادین و نقش محوری دانش‌آموزان در مباحث پرورشی، از مدت‌ها قبل برای برگزاری هرچه بهتر و موثرتر سوگواره «احلی من العسل» برنامه‌ریزی کرده است. چراکه تقارن تابستان با ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام و یاران با وفایش، فرصت تربیتی مناسب و کم‌نظیری برای بهره‌مندی دانش‌آموزان سراسر کشور به شمار می‌آید.

سوگواره «احلی من العسل» که توسط اداره‌کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، به عنوان بستر و زمینه مناسبی برای مشارکت دیگر نهادها و مجموعه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی شناخته می‌شود تا از طریق هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی امکانات و فرصت‌ها، شاهد اجرای برنامه‌های تاثیرگذارتری در این ایام باشیم.

در همین باره، شبکه امید و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در قالب پویش سراسری «نسل قاسم»، از کودکان و نوجوانان خواسته‌اند که با ارسال ویدئوهایی از برنامه‌های ویژه و خلاقانه خود در ایام محرم، در این پویش بزرگ شرکت داشته باشند.

در متن فراخوان این پویش آمده است: «قراره امسال یه جور دیگه خادم امام حسین (ع) باشیم. ما نسل قاسمی‌ها میخوایم دهه اول محرم با تمام وجود مجالس اباعبدالله رو پررونق‌تر بکنیم و بعدش تا قبل اربعین قراره با هم‌هیاتی‌هامون یک مساله رو از محله‌مون حل کنیم.

در قدم اول قراره ویدیوهایی از برنامه های ویژه و خلاقانه هیاتمون رو به صفحه پویش در سایت تلوبیون ارسال کنیم.

قراره این ویدیوها در دهه اول محرم هر شب ساعت ۲۱ تا ۲۳ از شبکه امید و سایر شبکه های صداوسیما و شبکه مجازی شاد پخش بشه.

ضمن اینکه همه‌مون روز ششم محرم در سوگواره احلی من العسل در شهرهامون حاضر میشیم.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه پویش «نسل قاسم» در تلوبیون به نشانی زیر، ویدیوهای خود را بارگذاری کنند: https://plus.telewebion.com/u/campaign/0x3f111b4

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار