رئیس کمیسیون حقوقی و شهرسازی شورای شهر اسلامشهر :

هنرمندان نباید نگران اجرای برنامه، اشتغال و بیمه باشند

اسلامشهر (پانا) - رئیس کمیسیون حقوقی و شهرسازی شورای شهر اسلامشهر گفت می‌بایست برای دغدغه اهالی موسیقی چاره‌ای اندیشید و هنرمندان نباید نگران اجرای برنامه، اشتغال و بیمه باشند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان نباید نگران اجرای برنامه، اشتغال و بیمه باشند

رضا عظیمی، رئیس کمیسیون حقوقی و شهرسازی شورای شهر اسلامشهر در مراسم افتتاح دفتر انجمن موسیقی شهرستان که در محل فرهنگسرای صارمی برگزار شد، در سخنانی با توجه به این نکته که می‌بایست برای دغدغه اهالی موسیقی چاره‌ای اندیشید، افزود: هنرمندان نباید نگران اجرای برنامه، اشتغال و بیمه باشند.

وی تصریح کرد:حمایت از هنرمندان شهرستانی در رأس کار مسئولان باشد و خواستار اختصاص بودجه عمرانی جهت مجتمع‌های فرهنگی شهرستان اسلامشهرشد، تا هنرمندان در چارچوب هدف متعالی خود با گام‌های بهتر حرکت کنند.

در ادامه،مجید عزیزی رئیس انجمن موسیقی شهرستان اسلامشهر نیز بیان کرد: ۸ آموزشگاه تخصصی موسیقی در شهرستان اسلامشهر در حال فعالیت است و تا پایان سال 1401 دو آموزشگاه دیگر اضافه خواهد شد و ادامه داد، هنرجویان ما دارای دستاوردهای بزرگی در زمینه اجرای برنامه‌های موسیقی هستند.

سپس حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر نیز از تجهیز مجموعه‌های فرهنگی سخن گفت و افزود: کرونا آسیب‌های جدی به حوزه هنری شهرستان وارد کرد و خواستار برگزاری جشنواره سرود روستایی شد و توجه به حوزه موسیقی شهرستان را از اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه دانست.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار